1.

بررسی اثرات اقتصادی قیمت‌های جهانی مواد غذایی و نفت بر روی متغیرهای اقتصاد کلان ایران

دوره 48، شماره 2، تیر 1396، صفحه 197-209
اسماعیل پیش بهار؛ مریم باغستانی

2.

بررسی الگوی مصرف شیر و لبنیات محلی دامی و عوامل مؤثر بر آن در زنان شهر قم در سال 1401: مطالعه مقطعی مبتنی بر جامعه

دوره 78، شماره 4، دی 1402، صفحه 313-321
مریم درخشانی؛ زینب کشوری شجاع؛ محمد علی گل؛ رقیه آهنگری؛ ابوالفضل محمدبیگی

3.

بررسی عوامل اقتصادی- اجتماعی مؤثر در تأثیرپذیری مشتریان از سیاست‌های تبلیغات بازاریابی: کاربرد الگوی مالتی‌نومیال لاجیت

دوره 49، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 1-18
محمدرضا کهنسال؛ علی فیروززارع

4.

بررسی میزان عناصر غذایی در نهال‌های درجه‌بندی‌شدۀ بلندمازو (Quercus castaneifolia)

دوره 70، شماره 1، اردیبهشت 1396، صفحه 11-20
سیده مریم طاهرزاده موسویان

5.

چگونگی اثرگذاری شخصیت مسکات در انیمیشن‌هایِ تبلیغاتیِ محصولاتِ غذایی

دوره 24، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 37-48
محمد رضا حسنائی؛ نوید مسعودنیا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب