1.

Analyzing the Impact of Export Orientations on Export Performance Through Innovation and Internationalization: The Mediation-Moderation Model

دوره 14، شماره 4، دی 2021، صفحه 761-776
Ali Kazemi؛ Alireza Rousta؛ Abdollah Na’ami

2.

بررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و انطباق آمیختۀ بازاریابی بر عملکرد صادراتی (مطالعۀ موردی: شرکت‌های صادرکنندۀ محصولات غیرنفتی)

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 165-186
رحیم محترم قلاتی؛ مهرداد موثق

3.

بررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و مزیت رقابتی بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: صادرکنندگان نمونة ایران در سال 1390)

دوره 5، شماره 4، دی 1392، صفحه 61-78
محمود محمدیان؛ مصطفی اله وردی؛ امیر سلیمی

4.

بررسی تأثیر ویژگی‌های شرکت‌های صادرکننده، ویژگی‌های معاملات صادراتی و تجربه در دعاوی تجاری از طریق متغیر میانجی مدیریت ریسک تجاری بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: شرکت‌های صادرکننده دارو در ایران)

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 774-799
تارا اصغرخانی؛ رحیم محترم


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب