1.

Eye Tracking for Autism Disorder Analysis using Image Processing

دوره 51، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 83-98
Zohre Kiapasha؛ Iraj Mahdavi؛ Hamed Fazlollahtabar؛ Zahra Kiapasha

2.

The Role of Gender in Photographic Works: Do Men and Women Capture Different Photographs?

دوره 2، شماره 2، اسفند 2013، صفحه 73-88
Mohammad Sattari؛ Sadegh Mousavi

3.

Visual attention to the Logos of Popular and Unknown Brands: An Eye-tracking Study during Decision-making

دوره 12، شماره 4، 2020، صفحه 200-214
Mona Salarifar؛ Younos Vakil Alroaia؛ Abolfazl Danaei؛ Gholam Hossein Riazi؛ Janaina de Moura Engracia Giraldi

4.

اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاه‌های لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی

دوره 12، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 997-1014
درسا نظری؛ محمد حامی؛ محسن باقریان فرح آبادی؛ نادر شاکری

5.

اثر نمایشی از دریچه علوم اعصاب: رابطه اثر و مخاطب بر اساس یافته های آزمایشگاهی

دوره 23، شماره 2، تیر 1397، صفحه 49-60
فریندخت زاهدی؛ سارا عندلیب؛ آناهیتا خرمی بنارکی

6.

ارائه مدل اثربخشی رنگ‌ها در بازاریابی با به‌کارگیری علوم اعصاب مصرف‌کننده (با رویکرد پژوهشِ ترکیبی متوالی اکتشافی)

دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 747-777
اللهیار قاسمی؛ احمد راه چمنی؛ حمیدرضا سعیدنیا

7.

بررسی ارزش تشخیصی فناوری ردیاب چشمی در سنجش سبک دلبستگی در بزرگسالان

دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 95-119
زهره عبداللهی ابراهیم آبادی؛ فاطمه دهقانی آرانی؛ حجت الله فراهانی؛ عبدالحسین وهّابی

8.

مطالعه تاثیرات جنیست در توجه چشمی مخاطبان سینما با استفاده از ابزار ردیابی چشم: مورد مطالعه فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین»

دوره 24، شماره 4، دی 1398، صفحه 77-86
احمد آذرسا؛ محمدرضا دلیری؛ محمدرضا یگانه دوست؛ سیاوش صلواتیان

9.

مقایسۀ رفتارهای خیرگی و تصمیم‌گیری در بازیکنان مبتدی و ماهر فوتبال

دوره 11، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 123-133
حسن محمدزاده؛ پریسا پارسافر؛ جلال دهقانی زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب