1.

The Effect of Selected Exercise Group on Motor Skills and Cognitive Functions in Children With Autism Spectrum Disorders

دوره 11، شماره 2، مهر 2019، صفحه 105-112
Mahbubeh Ghayour Najafabadi؛ Amir Sobh-Rhakhshankhah؛ Sepideh Niyazi

2.

تأثیر تعدیل تجهیزات ورزشی بر اکتساب و یادداری مهارت حرکتی در کودکان 9 تا 10 ساله با تأکید بر ظرفیت حافظۀ کاری

دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 199-218
محسن افروزه؛ مهدی سهرابی؛ علیرضا صابری کاخکی؛ سبحان سبحانی

3.

تأثیر روش های مشاهدة کلی, متناوب و ترکیبی بر یادگیری فرم و دقت سرویس چکشی والیبال

دوره 38، شماره 0، بهمن 1387
پریوش نوربخش؛ محسن قنبرزاده؛ پروانه شفیع نیا؛ میثم شابونی

4.

تأثیر یک دوره فعالیت اسپارک بر سطح هورمون رشد و مهارت حرکتی پسران 4 تا 7 سالۀ دارای اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی

دوره 11، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 199-214
فرناز ترابی؛ آذر آقایاری؛ شقایق برادران مطیع

5.

تاثیر تمرینات ادراکی- حرکتی بر رشد مهارت‌های حرکتی دختران کم‌توان ذهنی تربیت‌پذیر

دوره 7، شماره 4، دی 1394، صفحه 473-490
حسن باغنده؛ داود حومنیان؛ الهه عرب عامری

6.

تاثیر تمرین بدنی و ذهنی بر یادگیری حرکتی دانش آموزان عقب ماندة ذهنی آموزش پذیر

دوره 1، شماره 1، تیر 1388، صفحه 27-41
رسول حمایت طلب؛ احمدرضا موحدی

7.

تاثیر سطح تبحر الگو بر اکتساب یادداری و انتقال مهارت حرکتی

دوره 21، شماره 21، مهر 1383
دکتر الهه عرب عامری؛ دکتر احمد فرخی؛ دکتر فضل الله باقرزاده؛ ذکتر سید محمد کاظم واعظ موسوی

8.

تبیین مفهوم سنجش یادداری در مهارت‌های حرکتی براساس مقالات علمی- پژوهشی فارسی: تحلیل محتوای کیفی

دوره 12، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 169-186
عالیه میری اردکول؛ محمد رضا شهابی کاسب؛ رسول زیدآبادی

9.

مقایسه چشم ساکن در کودکان با تبحر حرکتی بالا و پایین

دوره 11، شماره 3، آذر 1398، صفحه 281-293
حامد فهیمی؛ الهه عرب عامری؛ رسول حمایت طلب


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب