1.

Translating genderism, a way of manipulating gender norms

دوره 3، شماره 2، دی 2014، صفحه 217-240
Nadia Ghazanfari-Moghaddam؛ Azadeh Sharifimoghaddam

2.

ایدئولوژی زبانی در آموزش زبان: بررسی جایگاه زبان مادری در یادگیری و به‌کارگیری زبان انگلیسی در ایران

دوره 3، شماره 2، مهر 1392، صفحه 243-262
رضا غفار ثمر؛ شبنم مختارنیا؛ رامین اکبری؛ غلامرضا کیانی

3.

بررسی ادراک دانشجویان از ویژگی های اخلاقی اساتید زبان با توجه به پایگاه اجتماعی-اقتصادی دانشجویان

دوره 9، شماره 4، بهمن 1398، صفحه 1403-1425
مسعود یزدانی مقدم؛ محمد جواد معافی؛ علیرضا عامری

4.

بررسی بعد بازنمایی تصاویر کتاب‌های انگلیسی دورۀ اول متوسطه در چارچوب نشانه‌شناسی اجتماعی

دوره 7، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 99-128
علی روحانی؛ خدیجه دیری

5.

بنیادهای نظری روش‌های بازتاب‌گرا و خردگرا در فهم کنش اجتماعی انسان

دوره 50، شماره 4، دی 1399، صفحه 1051-1065
قاسم افتخاری

6.

بهبود لهجۀ انگلیسی زبان‌آموزان با استفاده از پادکست و شیوه بن فرانکلین

دوره 9، شماره 4، بهمن 1398، صفحه 1367-1402
موسی نوشی

7.

تأثیر منفی زبان انگلیسی بر زبان فارسی از طریق ترجمه های غلط و متون مطبوعاتی

دوره 10، شماره 23، فروردین 1384
مجیدنعمتى

8.

چکیده انگلیسی تابستان 1396

دوره 43، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 1-29
محیط شناسی

9.

چکیده انگلیسی زمستان1395

دوره 42، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 1-35
محیط شناسی

10.

خلاصه انگلیسی بهار 1395

دوره 42، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 1-48
محیط شناسی

11.

خلاصه انگلیسی بهار 1396

دوره 43، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 1-35
محیط شناسی

12.

خلاصه انگلیسی پاییز 1395

دوره 42، شماره 3، آذر 1395، صفحه 1-38
محیط شناسی

13.

خلاصه انگلیسی پاییز 1396

دوره 43، شماره 3، آذر 1396، صفحه 1-32
محیط شناسی

14.

خلاصه انگلیسی پاییز 1397

دوره 44، شماره 3، آذر 1397، صفحه 1-37
محیط شناسی

15.

خلاصه انگلیسی تابستان 1395

دوره 42، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 1-34
محیط شناسی

16.

خلاصه انگلیسی زمستان 1396

دوره 43، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 1-35
محیط شناسی

17.

خلاصه انگلیسی زمستان 1397

دوره 44، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 1-36
محیط شناسی

18.

معنی زبان‌شناختی به مثابه سلول فیزیولوژیک: پیشنهاد «طرحواره سلولی - شناختی معنی»

دوره 10، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 800-813
مصطفی شهیدی تبار



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب