1.

Investigating the Effects of Rural ICT Centers’ Services Quality on Customers’ Satisfaction (Case Study: Rural ICT Centers of Gillan)

دوره 6، شماره 2، مهر 2014، صفحه 209-228
Mohammad Doostar؛ mohammad Ali Valipour؛ Reza Esmaeilpour؛ Mojtaba Mahmoudi

2.

بررسی رضایت‌مندی مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های کشور از نحوة ارائة خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی به دانشجویان ورزشکار آسیب‌دیده

دوره 1، شماره 2، مهر 1388، صفحه 235-480
مینو سیفعلی؛ محمود گودرزی

3.

پراگماتیسم و سیاست مروری بر تاثیرات رویکرد پراگماتیستی در حوزه ی سیاسی

دوره 41، شماره 2، تیر 1390، صفحه 125-142
مهدی رهبری

4.

تحلیلی بر رضایت از کیفیت زندگی در مناطق مرکزی شهرها (نمونة موردی: تأثیرات متغیرهای فردی در کیفیت زندگی ساکنین محلات مرکزی شهر اردبیل)

دوره 53، شماره 3، مهر 1400، صفحه 1049-1072
جابر علی زاده؛ جمــــال محمـــدی

5.

تعیین عوامل مؤثر برآر.اف.ام در شرکت‌های بیمۀ ورزشی و اولویت‌بندی آنها با استفاده از تکنیک مقایسۀ زوجی

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 579-597
افسر جعفری حجین؛ محمد رضا موکل

6.

سنجش میزان رضایتمندی از کیفیت محیط مکان‌های گردشگری (مطالعه موردی شهر گرگان)

دوره 5، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 1-18
صادق برزگر

7.

شناسایی و ارزیابی فرآیند شکل گیری هویت در شهرهای جدید (مطالعه موردی: شهر جدید هشتگرد)

دوره 2، شماره 42، تیر 1389، صفحه 47-58
محمدمهدی عزیزی؛ پارسا ارباب

8.

وفاداری خدمت : اثرات کیفیت خدمات و نقش میانجی رضایت مندی مشتری

دوره 16، شماره 1، تیر 1382
دکتر محمد حقیقی؛ دکتر سید محمد مقیمی؛ مسعود کیماسی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب