1.

Measuring the Amount of Effects of Capability Approach on Developing E-government

دوره 5، شماره 2، آبان 2013، صفحه 75-94
behroz Zarei؛ fatemeh Saghafi؛ Lila Zarrin

2.

ارتقای کیفیت خدمات امور مالی با به‌کارگیری QFD و AHP

دوره 14، شماره 2، آذر 1386
منصور مومنی؛ حسن مرمضی

3.

اولویت ‏بندی پروژه‏های مدیریت کیفیت سازمان با شروع از انتظارات مشتریان

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 23-42
امیر دانشمندرخی؛ شمس الدین ناظمی؛ ناصر مطهری فریمانی

4.

تبیین نقش انتقال تکنولوژی در QFD فازی برای رقابتی‎شدن محصول (مورد مطالعاتی : شرکت ایران ترانسفوری)

دوره 5، شماره 2، دی 1392، صفحه 103-120
حسن فارسیجانی؛ محمدعلی ترابنده

5.

ترجمه احساسات کاربران به خصوصیات محصول در طراحی (مطالعه موردی: ساعت مچی زنانه)

دوره 1، شماره 38، تیر 1388، صفحه 117-126
ناتا طلوعی؛ نرگس النچری

6.

رویکرد هشت گانه به مدیریت فرآیند

دوره 59، شماره 0، دی 1381
مهدی بشیری؛ دکتر وحید محمودی

7.

گسترش عملکرد کیفیت (QFD) با استفاده از مدل برنامه‌ریزی خطی فازی

دوره 8، شماره 2، مرداد 1395، صفحه 241-262
جلیل حسن قاسمی؛ عالیه کاظمی؛ مهناز حسین زاده

8.

مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست در پارک‌های شهری (منطقة مورد مطالعه: منطقة 6 شهرداری تهران)

دوره 39، شماره 3، مهر 1392، صفحه 75-90
مرتضی دیناروندی؛ حمید رضا جعفری؛ اسماعیل صالحی؛ احمدرضا یاوری؛ حمید تاسا

9.

مطالعه روشمند جهت دستیابی به مشخصه‌های طراحی در دستگاه خودکار پست

دوره 4، شماره 50، آبان 1391، صفحه 61-68
یاسمن خداداده؛ سمیرا بافرونی

10.

نیازسنجی آموزشی سازمان بر اساس خواسته های مشتریان، با رویکرد بهبود بهره وری توسط بکارگیری تکنیک QFD : مطالعه موردی شرکت ستکام

دوره 13، شماره 4، اسفند 1385
سید رضا سید جوادین؛ محمد علی شاه حسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب