1.

Investigating the cognitive process of attention while watching sports advertisements in interested and non-interested people using Electroencephalogram technology

دوره 17، شماره 2، تیر 2024، صفحه 393-408
Zahra Aminiroshan؛ Javad Gholamian؛ Ahmad Mahmoudi؛ Sahar Pirjamadi

2.

Sport behind Public Diplomacy; Functional Components of Sport Diplomacy in Iran

دوره 3، شماره 2، تیر 2019، صفحه 379-407
Arash Dousti؛ Reza Saboonchi؛ Mahdi Shariati Feizabadi

3.

The Effect of 16 Weeks of Pilates Training on Trunk Core Stability in Menopausal Women

دوره 8، شماره 1، دی 2016، صفحه 1-14
mina bikaran؛ elham shirzad؛ amir hossein barati

4.

آسیب‌شناسی فرآیند خرید تجهیزات و وسایل ورزشی در مدارس دولتی و ارائه مدل

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 13 آذر 1400
علی امانی سامانی؛ ابراهیم علیدوست قهفرخی؛ مجید جلالی فراهانی

5.

آینده پژوهی پیشران های کلیدی حکمرانی شبکه‌ای ورزش ایران در افق 1414

دوره 15، شماره 3، آبان 1402، صفحه 351-333
جلیل باوان پور؛ محمد نیکروان؛ مظفر یکتایار

6.

اثر جنسیت و ورزش بر رضایتمندی از ابعاد بدنی و اضطراب اجتماعی – جسمانی دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی منطقه 11

دوره 2، شماره 6، مهر 1389، صفحه 121-256
بهرام یوسفی؛ وحید تأدیبی؛ زهره حسنی

7.

ارائة مدل توسعة حکمرانی داده محور در ورزش ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 27 شهریور 1400
مجتبی کرمی تیره شبانکاره؛ احمد ترک فر؛ سید محمد علی میرحسینی؛ لیلا سادات جمشیدیان

8.

ارائه مدل صفات اخلاقی در آیین جوانمردی ایران

دوره 12، شماره 3، آذر 1399، صفحه 643-664
محمد ابراهیم رزاقی؛ محمود گودرزی؛ مجید جلالی فرهانی

9.

ارتباط بین هوش عاطفی با سبک رهبری تحول‌آفرین مدیران ادارات ورزش و جوانان استان قم

دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 243-258
مرتضی پایمزد؛ میرحسن سیدعامری؛ علی اصغر نوری

10.

ارتباط تبلیغات توسط شخصیت‌های معروف بر میزان تمایل به خرید کفش‌های ورزشی

دوره 7، شماره 2، خرداد 1394، صفحه 267-275
روح الله فتحیان؛ فریبا عسکریان

11.

ارزیابی عوامل تعیین‌کنندۀ صلاحیت‌های قانونی مدیران اجرایی ورزش از دیدگاه متخصصان دانشگاهی و مدیران ورزش

دوره 8، شماره 4، مهر 1395، صفحه 567-588
عباس نظریان مادوانی

12.

ارزیابی و اولویت‌بندی مهارت‌های مدیران ورزش و جوانان استان مازندران

دوره 8، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 375-388
سیده سحر سیدی نجات؛ قاسم مهرابی؛ محمد ابراهیم رزاقی

13.

استاندارد سازی پرسشنامه بازاریابی عصبی در ورزش

دوره 10، شماره 4، دی 1397، صفحه 613-626
کاظم دانش ثانی؛ علی محمد صفانیا؛ حسین پورسلطانی زرندی

14.

اهداف، تنگناها و دستاوردهای حمایت مالی بانک‌های دولتی و خصوصی از ورزش کشور

دوره 12، شماره 2، تیر 1399، صفحه 333-347
عارفه قنبری فیروزآبادی؛ سارا کشکر؛ غلامعلی کارگر

15.

بازنمایی فساد ورزشی در فضای رسانه ای ایران در طول ده سال گذشته (1396-1386)

دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 611-631
علی ناصری؛ زهره حسنی

16.

بررسی اثرات برندسازی مقصد بر توسعه گردشگری ورزشی با نقش میانجی گری بسترهای اقتصادی در استان‌های جنوب ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 31 شهریور 1400
زهرا حسن شاهی؛ لیلا سادات جمشیدیان؛ احمد ترک فر

17.

بررسی ارتباط بین ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینانه و ایجاد کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ورزشی

دوره 7، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 69-82
محمد احسانی؛ سید مرتضی عظیم زاده؛ اسدا... کردنائیج؛ هاشم کوزه چیان؛ براندا پیتز

18.

بررسی تأثیر ورزش بر کاهش انحرافات اجتماعی (مطالعة موردی: دانش‌آموزان متوسطة دوم شهرستان شهرکرد)

دوره 12، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 1187-1201
سید علیرضا شریفی؛ نجمه عبداللهی؛ امین دهقان قهفرخی

19.

بررسی دیدگاه مدیران شرکت های خصوصی دربارة حمایت مالی از ورزش به عنوان ابزار بازاریابی

دوره 4، شماره 12، فروردین 1391، صفحه 23-36
محمد سلطان حسینی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ غلامرضا شعبانی بهار؛ مالک رجبی

20.

بررسی عوامل رفتاری مؤثر بر توسعۀ کارآفرینی در ورزش کشور

دوره 6، شماره 4، اسفند 1393، صفحه 671-681
حسین صادقی؛ حبیب هنری؛ زینب مندعلی زاده

21.

بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری‌های جدید اطلاعات در ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس مدل (TAM)

دوره 9، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 129-144
پروانه قاسمی کهریزسنگی؛ قاسم رحیمی؛ علیرضا زمانی

22.

بررسی عوامل مؤثر در تصمیم‌گیری حمایت ورزشی

دوره 4، شماره 12، فروردین 1391، صفحه 107-126
رحیم رمضانی نژاد؛ نوشین بنار؛ محمد خبیری؛ انوشیروان کاظم نژاد؛ اسماعیل ملک اخلاق

23.

بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی در رسانه‌های اجتماعی

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 59-40
مهدی عباسیان؛ سید حسین مرعشیان؛ صدیقه حیدری نژاد؛ امین خطیبی

24.

بررسی میزان توجه به ورزش و آموزش المپیک در کتب درسی دوره ابتدایی مدارس

دوره 10، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 65-84
کریم زهره وندیان؛ نصرا... سجادی؛ اسفندیار خسروی زاده؛ فرشته ابراهیمی

25.

بررسی نقش سه‌گانۀ تعهد سازمانی بر ر فتار شهروندی کارکنان ادارات کل ورزش جوانان کشور

دوره 7، شماره 4، مهر 1394، صفحه 575-588
محمد غلامپور؛ رسول طریقی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب