1.

بررسی رابطه هوش اجتماعی با قابلیت کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ تبریز

دوره 5، شماره 3، مهر 1395، صفحه 345-368
محمدباقر علیزاده اقدم؛ محمد عباس زاده؛ صفر حیاتی

2.

تأثیر قابلیت‌های کارآفرینی بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار: نقش تعدیل‌گر جهت‌گیری بازاریابی اجتماعی (مطالعة گروه صنعتی ایران خودرو)

دوره 76، شماره 3، مهر 1402، صفحه 493-509
علی علایی؛ باقر عسگر نژاد نوری؛ علیرضا حمیدزاده اربابی

3.

رویکرد جنسیتی در سنجش رابطۀ هوش هیجانی و قابلیت‏های کارآفرینی دانشجویان

دوره 11، شماره 3، مهر 1392، صفحه 393-410
روح اله رضائی؛ محمد بادسار؛ نفیسه صلاحی مقدم


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب