1.

شیوه‌های رایج فریب مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای: تبیین مدل درخت فریب مشتریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 08 آذر 1402
علی اکبر برومیده؛ مریم الف پور تراکمه؛ سیما نظری؛ محمد آقایی

2.

نقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند

دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 953-973
مریم الف‌پور‌تراکمه؛ منوچهر انصاری؛ سپیده نصیری؛ سینا محمدی فام


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب