1.

تأثیر توأمان استراتژی و شایستگی‌های سازمانی بر هویت برند سازمانی

دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 690-720
محمد دانشگر؛ محمدعلی عبدالوند؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ محسن خون سیاوش

2.

مدل‌سازی هویت برند شرکتی در صنعت بانکداری

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 652-678
محمد دانشگر؛ محمدعلی عبدالوند؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ محسن خون سیاوش

3.

مطالعه پدیدارشناسانه نقش مانکن‌های فروشگاهی بر پاسخ‌های تجربه‌شده مشتریان زن نسل وای

دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 778-813
کبری نجفی؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ محسن خون سیاوش

4.

واکاوی نقش کالاپردازی بصری (نوع مانکن) بر رفتار خرید بانوان با نقش تعدیل‌گر نوع فروشگاه و هدف مشتری: با رویکرد پژوهش تجربی

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 247-272
کبری نجفی؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ محسن خون سیاوش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب