1.

الگوی توسعه گردشگری هوشمند شهری مبتنی بر اکوسیستم بازاریابی مطالعه موردی: شهر تبریز

دوره 10، شماره 3، آبان 1402، صفحه 127-146
ابوالفضل حق وردی زاده؛ قاسم زارعی؛ باقر عسگرنژاد نوری؛ حسین رحیمی کلور

2.

تأثیر تصویر برند مقصد بر قصد بازدید مجدد: نقش واسطه‌ای تجربه به‌یادماندنی گردشگری، شخصیت و رضایت از مقصد گردشگری

دوره 7، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 129-142
مینا جهاندیده تپراقلو؛ قاسم زارعی؛ باقر عسگر نژاد نوری

3.

واکاوی نقش تصویر ذهنی گردشگران از برند بر شهرت مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر یزد

دوره 6، شماره 2، مرداد 1398، صفحه 45-59
محمد غفاری؛ امیررضا کنجکاو منفرد؛ باقر عسگر نژاد نوری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب