1.

بررسی هویت معنوی مبتنی بر صفات در طراحی محصول

دوره 20، شماره 4، دی 1394، صفحه 73-84
زهرا قدوسی نژاد؛ مهران فاطمی نیا؛ وحید چوپانکاره

2.

تبیین فرآیند و مزایای حاصل از طراحی خدمات با رویکرد مشارکتی

دوره 23، شماره 2، تیر 1397، صفحه 119-129
معصومه اسماعیل زاده؛ زهرا قدوسی نژاد؛ مهران فاطمی نیا

3.

چیدمان فضایی پارک‌های شهری؛ تعیین نقاط القا کننده حس ترس از جرم (مطالعه موردی: پارک تپه باشی شهر نقده)

دوره 28، شماره 4، دی 1402، صفحه 157-170
احمد فرخنده؛ مهران فاطمی نیا؛ زهرا حسین قلی پور

4.

شناسایی مؤلفه های پرورش ذهنیت کارآفرینانه در آموزش دانشجویان طراحی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 14 بهمن 1403
محمد سلیمیان ریزی؛ مریم خلیلی؛ مهران فاطمی نیا؛ فرزانه افتخاری

5.

کاوشی در روش های مورد استفاده دانشجویان رشته طراحی صنعتی قبل و بعد از تاثیر آموزش های دانشگاهی

دوره 25، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 135-142
ونوس جلالی؛ مهران فاطمی نیا

6.

مفاهیم سبک در محصول ، خودرو و ارتباط آن با برند- پژوهش موردی: فیس لیفت نمای جلوی خودروی رانا

دوره 27، شماره 4، دی 1401، صفحه 109-120
کیانوش ایاسی؛ مهران فاطمی نیا





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب