1.

شناسایی و تحلیل درونی عوامل مؤثر بر بازاریابی شرکت های تولیدی تجهیزات ورزشی در بستر شبکه های اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 06 آذر 1402
زیبا محمد رضایی؛ کورش ویسی؛ عادل فاطمی؛ سمیرا علی آبادی؛ محسن اسمعیلی

2.

طراحی مدل توسعة صنعت گردشگری ورزشی ایران و تبیین آینده آن مبتنی بر سناریونویسی در افق ۱۴۲۰

دوره 15، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 330-313
محمدرضا پارسامهر؛ محمد سیوان نوری؛ نوید مهتاب؛ کورش ویسی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب