1.

اثر کیفیت ادراک شده، دلزدگی و رضایت بر قصد تغییر برند (مطالعۀ موردی: رستوران‏های ایتالیایی شهر تهران)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 549-568
زهره دهدشتی شاهرخ؛ انوشه حاجی نوروزی

2.

تأثیر عوامل فردی و اجتماعی بر مشارکت مصرف‌کنندگان جوامع مجازی

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 121-144
زهره دهدشتی شاهرخ؛ پدرام بهیار

3.

سنجش مدل مدیریت تجربه مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی

دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 974-1000
وحید ناصحی‌فر؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ محمود محمدیان؛ مصطفی اله‌وردی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب