1.

بررسی تاثیر ادراک از خلاقیت پیامک‌های تبلیغاتی بر نگرش و واکنش مصرف‌کنندگان

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 881-900
عظیم زارعی؛ مهدی دهقانی سلطانی؛ حسین فارسی زاده؛ رسول غلامزاده

2.

تأملی بر پیشایندهای تابآوری در برابر اطلاعات منفی در بین مصرف‌کنندگان کالاهای دیجیتال

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 228-246
عظیم زارعی؛ هوشمند باقری قره بلاغ

3.

شکست هم آفرینی ارزش؛ هم تخریبی ارزش برند در رسانه های اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 07 آبان 1402
غزاله طاهری؛ عظیم زارعی؛ داود فیض؛ مهدی دهقانی سلطانی

4.

شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 567-582
عظیم زارعی؛ محمد اسدی

5.

شناسایی مدل‌های ذهنی مدیران شرکت‌های صنایع غذایی از موانع توسعه صادرات (نمونه‌کاوی: مدیران شرکت‌های لبنی)

دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 198-226
مریم همتی؛ داود فیض؛ عادل آذر؛ عظیم زارعی

6.

شناسایی و اولویت‏‏بندی مشتریان کلیدی بر مبنای ارزش دورۀ عمر آنها با استفاده از مدل آر. اف. ام. (مطالعۀ موردی: شرکت مخابرات استان قم)

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 461-478
مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عظیم زارعی؛ زاهده حاجیلو

7.

شناسایی و دسته‎بندی ذهنیت کارآفرینان نسبت به قلمرو اکوسیستم بازاریابی بین‎المللی با استفاده از روش کیو

دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 551-572
وحید شرفی؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عظیم زارعی؛ داود فیض


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب