1.

ارائه چارچوب ارزیابی نوآوری اجتماعی در سطح کلان با استفاده از روش فراترکیب

دوره 13، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 61-79
تورج کریمی؛ آصف ( ut) کریمی؛ علی اصغر سعدآبادی؛ سعید رمضانی

2.

ارائه چارچوب به کارگیری رسانه های اجتماعی در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش فراترکیب

دوره 15، شماره 3، آذر 1401، صفحه 441-457
حسین خنیفر؛ آصف کریمی؛ علی زین ساز؛ علی مبینی دهکردی

3.

تأثیر تجربه شکست کسب‌وکار و یادگیری از شکست بر انجام سرمایه‌گذاری جدید کارآفرینان – موردمطالعه استان قم

دوره 14، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 281-299
آصف کریمی؛ محمد حمید ملائی؛ بهزاد محمدیان؛ فاطمه زرگران خوزانی

4.

تأثیرخودکارآمدی کارآفرینانه بر تشخیص فرصت‌ها:با ملاحظۀ نقش اشتیاق کارآفرینانۀ شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک‌های علم‌وفناوری شهر تهران

دوره 11، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 61-80
مژگان دیانتی؛ آصف کریمی؛ مرتضی اکبری

5.

تحلیل سازوکارهای تأمین مالی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط

دوره 7، شماره 3، آبان 1393، صفحه 467-486
آصف کریمی؛ شهریار بوذرجمهری

6.

شناسایی عوامل بازدارندة توسعة کارآفرینی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی مورد بررسی: دانشکده های کشاورزی دولتی استان تهران

دوره 6، شماره 4، دی 1392، صفحه 151-167
آصف کریمی؛ ‌هادی جوهری

7.

شناسایی و اولویت بندی فرصت‌های کارآفرینانه در حوزه استارتاپ‌های رسانه‌ای

دوره 15، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 283-299
محدثه عقبایی؛ آصف کریمی؛ سمیه لبافی

8.

طراحی مدل کسب‌وکار برای چابکی سازمان (مطالعة موردی: شرکت خودروسازی سایپا)

دوره 8، شماره 2، تیر 1394، صفحه 273-292
آصف کریمی؛ سوما رحمانی

9.

عوامل موثر بر نوآوری باز در کارآفرینی دیجیتال

دوره 11، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 719-737
شقایق سخته؛ آصف کریمی

10.

واکاوی برنامه درسی کارآفرینی در مدارس با مطالعه تطبیقی مدارس 9 کشور اروپایی

دوره 15، شماره 3، آذر 1401، صفحه 501-518
محمدرضا طیب نیا؛ آصف کریمی؛ حمید پاداش؛ حمیدرضا یزدانی؛ محمد کیهانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب