1.

بخش بندی مشتریان در رستوران های زنجیره ای بر اساس سبک تغذیه (مطالعه موردی: رستوران های زنجیره ای فست فود بوف در شهر تهران)

دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 83-99
معصومه حسین زاده شهری؛ مسعود کرمی؛ مهناز مهربانی

2.

بررسی رابطۀ ارزش‎های فرهنگی و رفتار خرید آنی مصرف‎کنندگان ایرانی

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 301-316
محمد حقیقی؛ مسعود کرمی؛ آرزو حمیدی کولایی؛ محمد مهدی ملکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب