1.

چارچو‌ب طبقه‌بندی الگوهای مدل کسب‌وکار مدور از دیدگاه استراتژی‌های اقتصاد مدور

دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 65-93
سید حامد وارث؛ ایوب محمدیان؛ جلیل حیدری؛ داتیس خواجه ئیان؛ نرگس نبی زاده

2.

شناسایی و رتبه‌بندی کاربردهای تحلیل عظیم‌‌داده مبتنی بر اینترنت اشیا

دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 865-887
سعید روحانی؛ هادی صداقت؛ ایوب محمدیان

3.

شناسایی و طبقه‌بندی کاربردهای نوآورانه اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 719-741
ایوب محمدیان؛ فاطمه میرباقری؛ امیر خانلری

4.

نوآوری مدل کسب‌وکار پایدار در عصر دیجیتال مبتنی بر رویکرد قابلیت‌های پویا

دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 54-84
سید حامد وارث؛ ایوب محمدیان؛ محمد کارگر شورکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب