1.

شناسایی ارزش های مصرف‎کنندگان لوازم آرایشی با تکنیک ACV نردبانی

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 441-460
اسفندیار محمدی؛ صدیقه مرادی؛ قاسمعلی شیری؛ یاسان الله پوراشرف

2.

مطالعۀ رابطۀ بین هوش کسب‌وکار، جذابیت و قابلیت‌های درونی بانک با رقابت‌پذیری آنها (مورد مطالعه: بانک‌های دولتی استان ایلام)

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 583-600
محمد تابان؛ وحید شرفی؛ اسفندیار محمدی؛ سید مهدی ویسه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب