1.

ارزش‌سازی ظرفیت‌های بازاریابی با تأکید بر کارآفرینی محوری و بازارمحوری؛ نقش میانجی نگرش نوآورانه

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-104
مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ غلامرضا امینی خیابانی؛ یحیی خوانساری

2.

سرمایه‌گذاری بر شخصیت نام تجاری و اعتبار در تبلیغات

دوره 5، شماره 4، دی 1392، صفحه 79-98
مرتضی ملکی؛ نسرین حاجی حسنی

3.

شناسایی الگوهای ذهنی تعامل کسب‌وکارهای بنگاه‌به‌بنگاه در لینکدین با استفاده از روش کیو

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 625-646
مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ سیما علیپور؛ مریم اصغری نجیب

4.

شناسایی و اولویت‏‏بندی مشتریان کلیدی بر مبنای ارزش دورۀ عمر آنها با استفاده از مدل آر. اف. ام. (مطالعۀ موردی: شرکت مخابرات استان قم)

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 461-478
مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عظیم زارعی؛ زاهده حاجیلو

5.

شناسایی و دسته‎بندی ذهنیت کارآفرینان نسبت به قلمرو اکوسیستم بازاریابی بین‎المللی با استفاده از روش کیو

دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 551-572
وحید شرفی؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عظیم زارعی؛ داود فیض


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب