1.

توسعۀ مدلی برای سنجش تأثیر مسئولیت اجتماعی و هویت سازمانی بر ارزش ویژۀ برند شرکت (مورد مطالعه: شرکت صنعتی پارس‌خزر)

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 621-642
محمدرضا خسروی؛ نرگس دل افروز؛ کامبیز شاهرودی؛ بهنام رضایی یوسفی

2.

طراحی مدلی برای تبیین عملکرد شبکه فروش در صنعت بیمه

دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 457-472
هاشم دقیقی اصلی؛ کامبیز شاهرودی؛ سید مظفر میربرگ کار؛ یلدا رحمتی غفرانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب