1.

ارائۀ چارچوبی جدید به‌منظور ارزیابی طرح محصول با به‌کارگیری الگوهای رفتار کیفیتی در شرایط عدم‌قطعیت

دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 137-158
رضا شیخ؛ عفت محمدی

2.

تحلیل خطای هاله‏ای رفتار مشتریان با استفاده از شاخص مروجان خالص (NPS) و تئوری مجموعه راف (RST) (مطالعه‌ی موردی: تلفن همراه سونی‏اریکسون)

دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 119-142
عفت محمدی؛ رضا شیخ

3.

طبقه‏ بندی مشتریان و اولویت‏ دهی آن‏ها در کانون تصمیم‏ گیری با رویکرد نظریۀ مجموعۀ راف و نظریۀ اعداد D (مطالعه موردی: تلفن همراه سونی اریکسون)

دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 163-185
عفت محمدی؛ رضا شیخ

4.

قاعده‏مند سازی و پیش‏بینی رفتار مشتریان براساس تئوری مجموعه راف و شاخص قابلیت پذیرش و رد (مطالعه موردی: تلفن همراه سونی‏اریکسون)

دوره 6، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 145-166
عفت محمدی؛ رضا شیخ


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.