1.

بررسی رابطة دانش پیشین با تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه: نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و یادگیری کارآفرینانه

دوره 7، شماره 4، دی 1393، صفحه 613-633
علی حاجی زاده؛ محمدرضا زالی؛ عفت بیگ پور

2.

پیامدهای مثبت راه ابتکاری احساس در رفتار بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: کارآفرینان نوپای کسب‌وکارهای نانو و بایو فناوری)

دوره 9، شماره 3، آذر 1395، صفحه 415-432
پوریا نوری؛ نرگس ایمانی پور؛ محمد رضا زالی

3.

ﺗأﺛﯿﺮ ﺳﺮﻣﺎﯾة اجتماعی ﺑﺮ ﻗﺼﺪ ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﺎﻧﻪ (مطالعۀ موردی: داﻧﺸﺠﻮﯾﺎنﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ داﻧﺸﮑﺪة ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﺑﺮق و ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ داﻧﺸﮕﺎه ﺗﻬﺮان)

دوره 8، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 1-19
محمد علی مرادی؛ محمدرضا زالی؛ راضیه پرنیان

4.

تبیین جایگاه گرایش کارآفرینانه سازمانی در تحقق مزیت های رقابتی؛ مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران

دوره 8، شماره 2، تیر 1394، صفحه 233-252
سید علی حیدری؛ اسدا... کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ محمدرضا زالی

5.

شناسایی الگوی رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت غذایی ایران، با استفاده از نظریه برخاسته از داده ها

دوره 10، شماره 3، آذر 1396، صفحه 457-475
شیما فرخ؛ اسدا... کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ محمدرضا زالی

6.

شناسایی ویژگی‌های مربوط‌به اشتیاق به کار رهبران کارآفرین

دوره 10، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 121-140
محمد رضا زالی؛ کبری گودرزی

7.

واکاوی سوگیری اعتماد به ‌نفس بیش‌ازاندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه

دوره 10، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 695-712
پوریا نوری؛ نرگس ایمانی پور؛ کامبیز طالبی؛ محمد رضا زالی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب