1.

ارتباط تبلیغات توسط شخصیت‌های معروف بر میزان تمایل به خرید کفش‌های ورزشی

دوره 7، شماره 2، خرداد 1394، صفحه 267-275
روح الله فتحیان؛ فریبا عسکریان

2.

بررسی الگوی مصرف ورزشی خانوار شهری و روستایی ایران طی سال های 1380 تا 1395

دوره 15، شماره 4، دی 1402، صفحه 94-80
فریبا عسکریان؛ فرناز فخری

3.

بررسی رابطۀ علیت بین رشد صادرات کالاهای ورزشی و رشد صادرات غیرنفتی ایران

دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 315-326
رقیه سرلاب؛ فریبا عسکریان

4.

تأثیر عوامل اقتصادی بر روی عملکرد ورزشی کشورهای منتخب شرکت کننده در یونیورسیادهای تابستانی 1999 تا 2015 دانشجویان جهان

دوره 11، شماره 4، دی 1398، صفحه 833-853
سمیه اسدی زاده؛ فریبا عسکریان

5.

تاثیر رژیم‌های ارزی بر درجه عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت واردات کالاهای ورزشی ایران و شرکای تجاری

دوره 11، شماره 2، تیر 1398، صفحه 339-358
رقیه سرلاب؛ فریبا عسکریان؛ حسین اصغرپور

6.

تاثیر مسئولیت اجتماعی و نگرش زیست محیطی بر عملکرد بازاریابی سبز برنامه‌های ورزشی شهرداری تهران

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 411-395
فریبا عسکریان؛ نجف آقایی؛ اباذر ضیائی

7.

مدل توسعۀ ورزش ایران با تأکید بر ذی‌نفعان، رویه‌ها و فرایندها

دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 315-339
فریبا عسکریان؛ مریم رهبر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب