1.

ارائه مدل تاثیر مسکات برند بر آگاهی از برند، یادآوری برند و قصد خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 307-285
داود نصر اصفهانی؛ محمد سلطان حسینی؛ سمیه رهبری؛ هنگامه شمس

2.

ارائه مدل تحلیل خوشه بندی خاکستری در ارزیابی عملکرد و رتبه بندی هیات های ورزشی

دوره 10، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 119-136
مهدی سلیمی؛ محمد سلطان حسینی؛ محبوبه خداپرست

3.

ارائۀ مدلی برای توسعۀ وفاداری به برند تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران با روش مدلسازی معادلات ساختاری

دوره 6، شماره 3، آبان 1393، صفحه 475-492
اکبر جابری؛ محمد سلطان حسینی؛ مسعود نادریان جهرمی؛ جواد خزائی پول

4.

ارزشگذاری عوامل اجتماعی و قانونی مؤثر بر خصوصی‌سازی باشگاه‌های ورزشی

دوره 3، شماره 11، دی 1390، صفحه 33-52
دنیا پاداش؛ محمد سلطان حسینی؛ محمد خبیری

5.

بررسی جایگاه اقتصادی استادیوم‌ها و تیم‌های ورزشی حرفه‌ای بر شاخص درآمد

دوره 8، شماره 2، خرداد 1395، صفحه 265-279
ادریس قادرپور؛ آرام سپهری وند؛ محمد سلطان حسینی

6.

بررسی دیدگاه مدیران شرکت های خصوصی دربارة حمایت مالی از ورزش به عنوان ابزار بازاریابی

دوره 4، شماره 12، فروردین 1391، صفحه 23-36
محمد سلطان حسینی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ غلامرضا شعبانی بهار؛ مالک رجبی

7.

بررسی سبک های عمومی تصمیم گیری مدیران ورزشی بر اساس مدل اسکات و بروس

دوره 11، شماره 2، تیر 1398، صفحه 273-290
مهدی سلیمی؛ محمد سلطان حسینی؛ حمیدرضا میرصفیان

8.

بررسی سهم نسبی سلامت روانی بر سلامت سازمانی در ادارات تربیت بدنی استان اصفهان

دوره 2، شماره 4، فروردین 1389، صفحه 65-81
محمد سلطان حسینی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ رضا همایی؛ زهره موسوی

9.

بررسی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران فوتبال در ورزشگاه‌ها

دوره 1، شماره 3، دی 1388، صفحه 61-133
مجتبی المیری؛ مسعود نادریان جهرمی؛ محمد سلطان حسینی؛ علیرضا نصر اصفهانی؛ محمد رحیمی

10.

تحلیل موانع به‌کارگیری فناوری اطلاعات در ادارات ورزش و جوانان استان فارس با استفاده از رویکرد تصمیم‌گیری چندمعیارۀ فازی

دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 325-341
علی صنایعی؛ جواد خزائی پول؛ عبدالحمید شمسی؛ محمد سلطان حسینی

11.

تعیین سهم نسبی هویت تیمی از عوامل مدیریتی باشگاه های حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 109-133
محمد سلطان حسینی؛ داود نصر اصفهانی؛ فاطمه نصر اصفهانی؛ اکبر جابری

12.

تعیین سهم نسبی وفاداری به برند از تداعی برند در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 3، شماره 9، تیر 1390
محمد سلطان حسینی؛ داود نصر اصفهانی؛ وجیهه جوانی؛ مهدی سلیمی

13.

تلفیق روش‌های تصمیم‌گیری در محیط GIS به‌منظور مکان‌گزینی اماکن ورزشی

دوره 8، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 329-342
مهدی سلیمی؛ محمد سلطان حسینی؛ ابراهیم خلیلی

14.

سنجش توزیع فضایی مکان‌های ورزشی شهرستان‌های استان اصفهان از نظر برخورداری از سطوح توسعه

دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 319-327
عبدالحمید شمسی؛ محمد سلطان حسینی؛ زهرا نوری



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب