1.

به کارگیری روش تحلیلی سلسله مراتبی (AHP) در اولویت بندی موانع رشد اخلاق حرفه ای در رسانه های ورزشی

دوره 5، شماره 3، آذر 1392، صفحه 137-159
محمد سلطان حسینی؛ مهدی سلیمی؛ حمید قاسمی؛ سمانه ترکیان ولاشانی

2.

تحلیل محتوای دیدگاه‌های رؤسای سازمان تربیت بدنی دربارة مؤلفه‌های ورزش از سال 1357 تا 1388

دوره 4، شماره 13، مرداد 1391، صفحه 137-152
حمید قاسمی؛ فرشاد تجاری؛ مهدخت بروجردی علوی؛ حسین امامی؛ مریم امیری

3.

رابطة مؤلفه های مدیریت اخبار و گزارش های ورزشی با گرایش جنسیتی در مطبوعات ورزشی

دوره 4، شماره 14، آبان 1391، صفحه 5-29
سارا کشکر؛ حمید قاسمی؛ اعظم شیرویی

4.

شناسایی چالش های پذیرش مقالات ایرانی حیطه ی علوم ورزشی در نشریات معتبر بین المللی(با تاکید بر وب او ساینس و اسکوپوس)

دوره 12، شماره 2، تیر 1399، صفحه 385-404
حمید قاسمی؛ نازنین راسخ؛ ناهید جباری

5.

شناسایی و تحلیل مهم‌ترین شاخص‌های توانمندساز آموزش رشته علوم ورزشی

دوره 16، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 39-20
محمدامین صیادی؛ ابوالفضل فراهانی؛ لیلا قربانی؛ حمید قاسمی

6.

طراحی الگوی ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) در ورزش کشتی ایران

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 20-1
احمد نصرالهی قدیم؛ حمید قاسمی؛ ابوالفضل فراهانی

7.

طراحی مدل سواد رسانه‌ای معلمان تربیت بدنی با تاکید بر کیفیت بخشی درس تربیت بدنی (رویکرد آمیخته)

دوره 13، شماره 3، آبان 1400، صفحه 939-961
خالد سلیمانی؛ بهزاد ایزدی؛ رسول نوروزی سید حسینی؛ حمید قاسمی

8.

مدل معادلات ساختاری اثر مهارت های ارتباطی بر ارتباطات بین فردی و نقش آن بر اثربخشی سازمانی مدیران ورزشی ایران

دوره 5، شماره 4، بهمن 1392، صفحه 67-82
رسول نظری؛ محمد احسانی؛ فرید اشرف گنجوی؛ حمید قاسمی

9.

مطالعه تطبیقی وضعیت مدیریت منابع مالی ورزش‌های پارالیمپیکی ایران و کشورهای منتخب: با رویکرد جبر بولی

دوره 15، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 264-248
محمدحسن کشاورزترک؛ حمید قاسمی؛ لقمان کشاورز

10.

مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 373-387
محمد رسول خدادادی؛ ابوالفضل فراهانی؛ حمید قاسمی؛ حبیب هنری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب