1.

افزایش میزان باورپذیری در انیمیشن‌های سه بعدی رایانه‌ای با تمرکز بر انتقال احساس از طریق صورت کاراکتر

دوره 25، شماره 4، دی 1399، صفحه 5-16
محمد رضا حسنائی؛ سلمان سیاوشی

2.

بازی‌ رایانه‌ای در مقام متن هنری بررسی و تحلیل وضعیت مواجهه با بازی‌های رایانه‌ای به مثابه آثار هنری

دوره 17، شماره 2، اردیبهشت 1392، صفحه 69-77
مقداد جاوید صباغیان؛ محمدرضا حسنایی

3.

بررسی شیوه بیانی تکنیک متامورف در بازنمایی تخیل شاعرانه در انیمیشن

دوره 21، شماره 2، دی 1395، صفحه 25-32
فرزانه قبادی؛ محمد رضا حسنائی

4.

چگونگی اثرگذاری شخصیت مسکات در انیمیشن‌هایِ تبلیغاتیِ محصولاتِ غذایی

دوره 24، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 37-48
محمد رضا حسنائی؛ نوید مسعودنیا

5.

داستانگویی تعاملی: مطالعه سهم مخاطب، مولف و روایت در انیمیشن‌های واقعیت مجازی

دوره 24، شماره 4، دی 1398، صفحه 33-42
محمد رضا حسنائی؛ محسن شکرطلب

6.

سیر تحول انیمه‌های پر زد و خورد ژاپنی از تزوکا تاکنون در فرم بصری

دوره 26، شماره 3، مهر 1400، صفحه 25-31
محمد رضا حسنائی؛ امیر محمد دهستانی؛ سپهر مومنی ایرد موسی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب