1.

بررسی تطبیقی میزان اهمیت روابط‌عمومی برای شرکت‌های لوازم‌خانگی خارجی در ایران

دوره 4، شماره 10، تیر 1391، صفحه 119-136
علی اکبر فرهنگی؛ علیرضا ایرانی؛ سپیده ایرانی

2.

تحلیل شاخص‌های مؤثر بر توسعه صنعت گردشگری روستایی (پیمایشی پیرامون روستای گرمه)

دوره 5، شماره 13، اردیبهشت 1392، صفحه 41-64
سهیلا بورقانی فراهانی؛ علی اکبر فرهنگی؛ سحر مشهدی

3.

شناسایی عوامل مؤثر بر توانمندسازی منابع انسانی در سازمان‌های ارتباطاتی و رسانه‌ای دولتی

دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 517-538
طاهر روشندل اربطانی؛ علی اکبر فرهنگی؛ علی ربیعی؛ سودابه رادفرد

4.

شناسایی یک خط پی‎رنگ جدید در روایت‎های خط‎مشی عمومی با استفاده از چارچوب روایی خط‎مشی به‎منظور پیش‎بینی تغییرات خط‎مشی عمومی در ایران

دوره 4، شماره 11، آبان 1391، صفحه 31-54
مجتبی امیری؛ علی اکبر فرهنگی؛ علی اصغر پورعزت؛ مسعود غلامپور راد

5.

طراحی مدل عوامل مؤثر بر اعتماد شهروندان نسبت به مدیریت شهری

دوره 2، شماره 4، فروردین 1389
غلامرضا طالقانی؛ علی اکبر فرهنگی؛ عابد عابدی جعفری

6.

معرفی نظام ارزیابی عملکرد مبتنی بر نقشة راهبردی (مطالعة موردی: روزنامة همشهری)

دوره 5، شماره 4، دی 1392، صفحه 175-200
علی اکبر فرهنگی؛ محمد سلطانی فر؛ علی اصغر محکی؛ ابوالفضل دانایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب