1.

تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران

دوره 4، شماره 1، فروردین 1391، صفحه 55-70
بهرام رنجبریان؛ مجید رشیدکابلی؛ علی صنایعی؛ علیرضا حدادیان

2.

تعهد در روابط سازمان با سازمان مورد مطالعه : شرکت ملی گاز ایران

دوره 2، شماره 2، مهر 1389
بهرام رنجبریان؛ حسین معینی؛ مرتضی شفیعی؛ مهدی یزدان شناس

3.

رابطه میان عوامل روانی، اجتماعی و رفتار مصرف کننده سبز (حامی محیط زیست)

دوره 3، شماره 1، فروردین 1390، صفحه 143-302
بهرام رنجبریان؛ بهرام رنجبریان

4.

قوم‎گرایی در مصرف و رابطه آن با میهن‎پرستی و گرایشات جهان‎وطنی در بین دانشجویان دانشگاه اصفهان

دوره 1، شماره 3، 1388
بهرام رنجبریان؛ رسول قلی‌زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب