1.

ارائه مدل امضای برند در شرکت‌های دانش‌بنیان

دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 531-553
محمد باشکوه آجیرلو؛ نوید شفیعی؛ مهرداد ناصرپور

2.

بررسی عوامل مؤثر بر هماهنگی کانال‌های توزیع چندگانه از منظر عرضه‎کنندگان

دوره 4، شماره 1، فروردین 1391، صفحه 1-18
محمد باشکوه اجیرلو؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسدالله کردنائیج؛ عادل آذر

3.

تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة هویت برند خدماتی (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمة ایران استان اردبیل)

دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-21
محمد باشکوه؛ میترا شکسته بند


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب