1.

بررسی تأثیر ویژگی‎های دیداری و کارکردی بسته‎بندی بر خرید مواد غذایی با تعدیل‎گری متغیر بوم‎شناختی مشتری

دوره 4، شماره 3، مهر 1391، صفحه 65-82
فریبرز رحیم‎نیا؛ سید مسلم علوی؛ مهدی نجفی سیاهرودی

2.

تأثیر ارتباطات دهان‌به دهان بر خرید خودروهای داخلی (مطالعه‌ی موردی خودروی سمند شرکت ایران خودرو)

دوره 3، شماره 3، مهر 1390، صفحه 57-70
محمدرضا جلیلوند؛ ابوالقاسم ابراهیمی

3.

تأثیر تبلیغات شفاهی بر تصمیم گردشگران داخلی برای سفر به کشورهای خارجی

دوره 5، شماره 4، دی 1392، صفحه 99-120
لیلا نصرالهی وسطی؛ محمدرضا جلیلوند؛ مهدی فاتح راد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب