1.

ارائه چارچوب استراتژی قیمت‌گذاری در شرکت‏های چندکاناله

دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-26
محسن نظری؛ محمدعلی شاه حسینی؛ عاطفه حصارکی

2.

ارائه مدل هم‏رقابتی در شرکت‌‏های هواپیمایی داخلی

دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 646-668
ساعده غیوری ثالث؛ محسن نظری؛ محمدعلی شاه حسینی

3.

ارائه مدلی برای مدیریت اتحادهای راهبردی تحقیق و توسعه در صنعت خودروی کشور ایران

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 25-44
محمدعلی شاه حسینی؛ علی حیدری؛ سیدمحمد اعرابی؛ صادق قادری کنگاوری

4.

استخراج عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری حاکمیت شرکتی در اتحادهای استراتژیک از نوع سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی با استفاده از روش مرور نظام‌مند

دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 64-93
محمد ‎هادی صادق؛ محمدعلی شاه حسینی؛ علی حیدری

5.

پیش‎بینی مصارف گاز طبیعی کشور در افق برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور و نقد سیاست‎های مرتبط

دوره 3، شماره 1، فروردین 1390، صفحه 109-234
سید رضا سید جوادین؛ محمدعلی شاه حسینی؛ سیدوحید حسینی‌پور

6.

تأثیر عوامل ادراک قیمتی بر مشتری و پذیرش قیمت (مطالعۀ موردی: خدمات تلفن همراه شرکت ام. تی. ان.ایرانسل)

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 647-664
محسن نطری؛ محمدعلی شاه حسینی؛ سیدوحید طباطبائی کلجاهی

7.

تعیین ویژگی های موثر بر رفتار مصرف کنندگان اینترنت پر سرعت در ایران

دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 427-444
محمد هادی صادق؛ محمد علی شاه حسینی

8.

شناسایی ابعاد اثرگذاری هویت سازمانی بر استراتژی سازمان: رویکرد فراترکیب

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 21-41
محمدهادی رنجبر؛ بهمن حاجی پور؛ محمدحسین رحمتی؛ محمدعلی شاه حسینی؛ حمید رضا یزدانی

9.

شناسایی عوامل مؤثر بر همکاری بانک‌ها و فین‌تک‌ها با استفاده از مرور نظام‌مند ادبیات علمی

دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 199-227
محمدعلی شاه حسینی؛ مسعود کیماسی؛ مهدی شامی زنجانی؛ مریم حقیقی خواه

10.

مدل بلوغ مدل‌های ‌کسب‌و‌کار باز (مورد مطالعه: صنعت بانکداری ایران)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402
فهیمه ملااحمدی؛ محمدعلی شاه حسینی؛ نیما مختارزاده؛ مسعود کیماسی

11.

مدل‌سازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی در بازار B2B صنعت IT با نگاهی به عملکرد بازاریابی

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 259-280
محمد رحیم اسفیدانی؛ سارا رمضانی؛ محمد علی شاه حسینی

12.

نگاشت و تحلیل روند پژوهش‌های استراتژی خروج: ترکیبی از بیبلیومتری و مرور نظامند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 بهمن 1402
علیرضا والی پور؛ علی حیدری؛ محمدعلی شاه حسینی؛ اسداله کردنائیج



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب