1.

بررسی رابطه بین گرایش استراتژیک شرکت با عملکرد سازمانی با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن

دوره 2، شماره 4، اسفند 1389
حسن زارعی متین؛ مونا جام پر از می؛ حمید رضا یزدانی؛ هانیه سادات بیریایی

2.

شناسایی و مدل‎سازی عوامل تأثیرگذار بر آشفتگی رفتاری در مدیران بازاریابی صنعتی؛ بهره‎گیری از نظریه داده بنیاد

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 179-200
میثم شفیعی رودپشتی؛ محمد زارعیان؛ حسن زارعی متین؛ منیژه فیروزی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب