1.

ارائه الگوی بازاریابی پایدار با رویکرد ارزش ویژه مشتری در راستای بهبود عملکرد شرکت‌های فعال در صنعت شوینده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402
شهراد پدیدار؛ محمد حقیقی؛ طهمورث حسنقلی پور

2.

ارائه مدلی جهت کسب وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری در صنعت بانکداری کشور (بانک‌های خصوصی)

دوره 4، شماره 2، تیر 1391، صفحه 147-164
محمد موسی خانی؛ محمد حقیقی؛ سمانه ترک زاده

3.

ارائۀ الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری

دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 63-82
محمد حقیقی؛ طاهر روشندل اربطانی؛ احمد روستا؛ علی صالحی

4.

بررسی رابطه بین سبک‎های دلبستگی مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان (مورد کاوی : مرکز آموزش‎های الکترونیکی دانشگاه تهران)

دوره 5، شماره 2، تیر 1392، صفحه 47-68
محمد حقیقی؛ امیر خانلری؛ وحید مقصودی

5.

بررسی رابطۀ ارزش‎های فرهنگی و رفتار خرید آنی مصرف‎کنندگان ایرانی

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 301-316
محمد حقیقی؛ مسعود کرمی؛ آرزو حمیدی کولایی؛ محمد مهدی ملکی

6.

بررسی مشکلات و موانع توسعه صنعت گردشگری در شهر اصفهان از دیدگاه گردشگران

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 865-880
محمد حقیقی؛ طاهر روشندل اربطانی؛ علی صالحی

7.

بررسی میزان دسترسی شرکت‌های صادرکننده مواد غذایی به اطلاعات بازار صادراتی و میزان تأثیر آن در فرآیند تصمیم‌گیری صادراتی

دوره 2، شماره 1، فروردین 1389
محمد حقیقی؛ بهاره عطایی

8.

تبیین ابعاد هوشمندی رقابتی با بهره‌گیری از قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 742-761
محمد حقیقی؛ هاشم آقازاده؛ سید حمید خداداد حسینی؛ معین غریبی

9.

شکل‌گیری شراکت‌های راهبردی از دیدگاه تئوری نهادی

دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 717-738
محمد حقیقی؛ سید حسین جلالی

10.

طراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 125-140
جهانبخش رحیمی باغملک؛ محمد حقیقی؛ سید ابوالقاسم میرا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب