محمودی, احمد, ابوالحسینی, علی, امین زاده, رضا. (1404). کاوش عوامل تأثیرگذار بر بخش‌بندی بازار رویدادهای ورزشی ایران بر مبنای انگیزۀ تماشاگران. , 17(3), 106-88. doi: 10.22059/jsm.2024.367926.3224
احمد محمودی; علی ابوالحسینی; رضا امین زاده. "کاوش عوامل تأثیرگذار بر بخش‌بندی بازار رویدادهای ورزشی ایران بر مبنای انگیزۀ تماشاگران". , 17, 3, 1404, 106-88. doi: 10.22059/jsm.2024.367926.3224
محمودی, احمد, ابوالحسینی, علی, امین زاده, رضا. (1404). 'کاوش عوامل تأثیرگذار بر بخش‌بندی بازار رویدادهای ورزشی ایران بر مبنای انگیزۀ تماشاگران', , 17(3), pp. 106-88. doi: 10.22059/jsm.2024.367926.3224
محمودی, احمد, ابوالحسینی, علی, امین زاده, رضا. کاوش عوامل تأثیرگذار بر بخش‌بندی بازار رویدادهای ورزشی ایران بر مبنای انگیزۀ تماشاگران. , 1404; 17(3): 106-88. doi: 10.22059/jsm.2024.367926.3224





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب