پورمعروف, رزگار, افروزه, علی, حسینی, سید عماد. (1404). شناسایی عوامل مؤثر بر قصد استفاده از برنامه‌های خرید واقعیت افزوده در مشتریان محصولات ورزشی؛ کاربرد مدل پذیرش فناوری. , 17(3), 125-107. doi: 10.22059/jsm.2024.371363.3250
رزگار پورمعروف; علی افروزه; سید عماد حسینی. "شناسایی عوامل مؤثر بر قصد استفاده از برنامه‌های خرید واقعیت افزوده در مشتریان محصولات ورزشی؛ کاربرد مدل پذیرش فناوری". , 17, 3, 1404, 125-107. doi: 10.22059/jsm.2024.371363.3250
پورمعروف, رزگار, افروزه, علی, حسینی, سید عماد. (1404). 'شناسایی عوامل مؤثر بر قصد استفاده از برنامه‌های خرید واقعیت افزوده در مشتریان محصولات ورزشی؛ کاربرد مدل پذیرش فناوری', , 17(3), pp. 125-107. doi: 10.22059/jsm.2024.371363.3250
پورمعروف, رزگار, افروزه, علی, حسینی, سید عماد. شناسایی عوامل مؤثر بر قصد استفاده از برنامه‌های خرید واقعیت افزوده در مشتریان محصولات ورزشی؛ کاربرد مدل پذیرش فناوری. , 1404; 17(3): 125-107. doi: 10.22059/jsm.2024.371363.3250





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب