زارع پور نصیرآبادی, ابراهیم, دعائی, زهره السادات, قمری پور, ندا. (1404). بررسی تأثیر برجستگی برند بر کُری‌‌خوانی برند با تأکید بر خریدهای وسواسی، اشتیاق و اضطراب برند. , 17(3), 699-731. doi: 10.22059/jibm.2024.373018.4758
ابراهیم زارع پور نصیرآبادی; زهره السادات دعائی; ندا قمری پور. "بررسی تأثیر برجستگی برند بر کُری‌‌خوانی برند با تأکید بر خریدهای وسواسی، اشتیاق و اضطراب برند". , 17, 3, 1404, 699-731. doi: 10.22059/jibm.2024.373018.4758
زارع پور نصیرآبادی, ابراهیم, دعائی, زهره السادات, قمری پور, ندا. (1404). 'بررسی تأثیر برجستگی برند بر کُری‌‌خوانی برند با تأکید بر خریدهای وسواسی، اشتیاق و اضطراب برند', , 17(3), pp. 699-731. doi: 10.22059/jibm.2024.373018.4758
زارع پور نصیرآبادی, ابراهیم, دعائی, زهره السادات, قمری پور, ندا. بررسی تأثیر برجستگی برند بر کُری‌‌خوانی برند با تأکید بر خریدهای وسواسی، اشتیاق و اضطراب برند. , 1404; 17(3): 699-731. doi: 10.22059/jibm.2024.373018.4758





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب