سلیمان زاده, امید, حاجی‌پور, بهمن, دادگر, یدالله. (1404). نقش خوش‌‌بینی مدیران در ورود اضافی: شبیه‌سازی تصمیم‌های ورود به بازار. , 17(3), 663-698. doi: 10.22059/jibm.2024.366526.4678
امید سلیمان زاده; بهمن حاجی‌پور; یدالله دادگر. "نقش خوش‌‌بینی مدیران در ورود اضافی: شبیه‌سازی تصمیم‌های ورود به بازار". , 17, 3, 1404, 663-698. doi: 10.22059/jibm.2024.366526.4678
سلیمان زاده, امید, حاجی‌پور, بهمن, دادگر, یدالله. (1404). 'نقش خوش‌‌بینی مدیران در ورود اضافی: شبیه‌سازی تصمیم‌های ورود به بازار', , 17(3), pp. 663-698. doi: 10.22059/jibm.2024.366526.4678
سلیمان زاده, امید, حاجی‌پور, بهمن, دادگر, یدالله. نقش خوش‌‌بینی مدیران در ورود اضافی: شبیه‌سازی تصمیم‌های ورود به بازار. , 1404; 17(3): 663-698. doi: 10.22059/jibm.2024.366526.4678





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب