پورنگ, علی, صفری, محمد. (1404). ارائه یک مدل پارادایمیک جهت واکاوی کارکردهای رسانه‌های اجتماعی در مدیریت مشتری و فروش. , 4(2), 245-281. doi: 10.22059/mmr.2025.394309.1174
علی پورنگ; محمد صفری. "ارائه یک مدل پارادایمیک جهت واکاوی کارکردهای رسانه‌های اجتماعی در مدیریت مشتری و فروش". , 4, 2, 1404, 245-281. doi: 10.22059/mmr.2025.394309.1174
پورنگ, علی, صفری, محمد. (1404). 'ارائه یک مدل پارادایمیک جهت واکاوی کارکردهای رسانه‌های اجتماعی در مدیریت مشتری و فروش', , 4(2), pp. 245-281. doi: 10.22059/mmr.2025.394309.1174
پورنگ, علی, صفری, محمد. ارائه یک مدل پارادایمیک جهت واکاوی کارکردهای رسانه‌های اجتماعی در مدیریت مشتری و فروش. , 1404; 4(2): 245-281. doi: 10.22059/mmr.2025.394309.1174





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب