شیرخدایی, میثم, فلاح نژاد, مبینا, کاظمی سراسکانرود, زهرا. (1404). تحلیل ژانر جامعۀ گفتمانی نظرهای آنلاین مشتریان: مورد مطالعه خرده‌فروشی دیجی‌‌کالا. , 17(3), 867-895. doi: 10.22059/jibm.2024.369013.4714
میثم شیرخدایی; مبینا فلاح نژاد; زهرا کاظمی سراسکانرود. "تحلیل ژانر جامعۀ گفتمانی نظرهای آنلاین مشتریان: مورد مطالعه خرده‌فروشی دیجی‌‌کالا". , 17, 3, 1404, 867-895. doi: 10.22059/jibm.2024.369013.4714
شیرخدایی, میثم, فلاح نژاد, مبینا, کاظمی سراسکانرود, زهرا. (1404). 'تحلیل ژانر جامعۀ گفتمانی نظرهای آنلاین مشتریان: مورد مطالعه خرده‌فروشی دیجی‌‌کالا', , 17(3), pp. 867-895. doi: 10.22059/jibm.2024.369013.4714
شیرخدایی, میثم, فلاح نژاد, مبینا, کاظمی سراسکانرود, زهرا. تحلیل ژانر جامعۀ گفتمانی نظرهای آنلاین مشتریان: مورد مطالعه خرده‌فروشی دیجی‌‌کالا. , 1404; 17(3): 867-895. doi: 10.22059/jibm.2024.369013.4714





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب