خدیور, آمنه, هادیان‌فر, نیلوفر, علیاری بروجنی, احمد. (1404). پیش‌بینی عوامل پذیرش بازاریابی تلفن همراه: رویکرد ترکیبی مدل‌سازی معادلات ساختاری و شبکۀ مصنوعی عصبی (SEM-ANN). , 17(3), 732-769. doi: 10.22059/jibm.2024.376863.4789
آمنه خدیور; نیلوفر هادیان‌فر; احمد علیاری بروجنی. "پیش‌بینی عوامل پذیرش بازاریابی تلفن همراه: رویکرد ترکیبی مدل‌سازی معادلات ساختاری و شبکۀ مصنوعی عصبی (SEM-ANN)". , 17, 3, 1404, 732-769. doi: 10.22059/jibm.2024.376863.4789
خدیور, آمنه, هادیان‌فر, نیلوفر, علیاری بروجنی, احمد. (1404). 'پیش‌بینی عوامل پذیرش بازاریابی تلفن همراه: رویکرد ترکیبی مدل‌سازی معادلات ساختاری و شبکۀ مصنوعی عصبی (SEM-ANN)', , 17(3), pp. 732-769. doi: 10.22059/jibm.2024.376863.4789
خدیور, آمنه, هادیان‌فر, نیلوفر, علیاری بروجنی, احمد. پیش‌بینی عوامل پذیرش بازاریابی تلفن همراه: رویکرد ترکیبی مدل‌سازی معادلات ساختاری و شبکۀ مصنوعی عصبی (SEM-ANN). , 1404; 17(3): 732-769. doi: 10.22059/jibm.2024.376863.4789





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب