- اکبری، محسن؛ اسماعیلپور، رضا؛ رضوی، حامد و حاتمی نژاد، محمد. (1400). ایجاد وفاداری گردشگری فرهنگی: تأثیر تجربه ماندگار شهر، ارتباط فرهنگی و مشارکت گردشگران شهر ماسوله. دانش شهرسازی، 5(2)، 113-132.
- بدری، سید علی؛ حسام، مهدی و چراغی، مهدی. (1398). تحلیل عوامل تأثیرگذار بر وضعیت بازاریابی گردشگری روستایی در یک حوزه کلانشهری از دیدگاه کارشناسان؛ مورد: روستاهای شمال تهران. برنامهریزی و توسعه گردشگری، 2(7)، 82-105.
- جلالیان، سید اسحاق و بیکی، پریسا. (1402). تحلیل مؤلفههای مؤثر بر توسعه گردشگری فرهنگی در کلانشهر شیراز. مجله گردشگری شهری، 10(1)، 1-21.
- حسنی، علی و رحیم زاده، معصومه. (1398). آیندهنگاری صنعت گردشگری در شهر تهران. مجله گردشگری شهری، 6(1)، 135-148.
- دانشپژوه، عرفان؛ آندرواژ لیلا و آریا، کیومرث. (۱۴۰۱) طراحی الگوی تحول دیجیتال بازاریابی اخلاق مدارانه در صنعت گردشگری سلامت. اخلاق پزشکی، 16 (47)،3-18
- دلشاد، علی. (1400). تحلیل رقابتپذیری مقصدهای گردشگری شهری در ایران. مجله گردشگری شهری، 8(1)، 143-161.
- روستایی حسینآبادی، عادل؛ قلی پور سلیمانی، علی؛ شبگو منصف، محمود و دلافروز، نرگس. (1399). بازاریابی قابلیتهای فرهنگی ـ تاریخی، گردشگری شهری مطالعه موردی: استان گیلان. مجله گردشگری شهری، 7(4)، 21-33.
- زارع اشکذری، سیدمحمد؛ سقایی، محسن؛ موسوی، میرنجف؛ مختاری ملکآبادی، رضا. (1394). عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری فرهنگی با رویکرد جذب گردشگران خارجی در ایران مرکزی. مجله جغرافیا و آمایش شهری منطقهای، 17(3)، 189-207.
- طهماسب پور، زهرا؛ فرهنگی، علیاکبر؛ نعامی عبداله و آسایش، فرزاد. (۱۴۰۰). بررسی چگونگی تأثیر بازاریابی دیجیتال بر توسعه صنعت گردشگری مورد مطالعه هتلهای جزیره کیش. شباک، ۷ (۶۳)، ۱۱۷-۱۲۸
- عیسوی، هیرو. (1403). ارائه مدل بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری (مطالعه موردی: شهر تهران). گردشگری فرهنگ، 5(17)، 40-51.
- محمودزاده، سید مجتبی؛ ایزدی، یزدان؛ آبادی، فاطمه؛ آشتیانی، طاهره و حیدری، علیاصغر. (۱۴۰۲). تحول دیجیتال و تأثیر آن بر روند کسبوکارهای گردشگری مطالعات اجتماعی، مجله گردشگری شهری، ۱۱ (۲۲)، ۲۰۱-212
- مظفری، سوما؛ ایرانزاده، سلیمان؛ قره بیگلو، حسین و رنج پور، رضا. (1403). ارائه مدل بازاریابی محتوا در رسانههای اجتماعی با تأکید بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی شهر تهران. مجله گردشگری شهری، 11(3)، 89-105.
- Abdin, J. (2023). Shaping a view on the influence of technologies on sustainable tourism. Sustainability, 13(22), 16-33.
- Akbari, M., Esmailpour, R., Razavi, H., & Hataminejad, M. (2021). Creating cultural tourism loyalty: The impact of the city's enduring experience, cultural connection, and tourist participation in Masuleh city. Urban Planning Knowledge, 5(2), 113–132. [in Persian]
- Altinkaya, Z., Yilmaz, M.K., Aksoy, M. & Secme, Z.O. (2024). "Social media adoption and export intensity: the moderating role of firm size". Review of International Business and Strategy, 34 (1), 102-125. https://doi.org/10.1108/RIBS-02-2023-0016
- Badri, S. A., Hessam, M., & Cheraghi, M. (2019). Analysis of factors influencing the status of rural tourism marketing in a metropolitan area from the experts' perspective; Case: Northern villages of Tehran. Tourism Planning and Development, 2(7), 82–105. [in Persian]
- Chhtrapati, D., Trivedi, D., Chaudhari, S.P., Sharma, A. & Bhatt, A. (2024). "Global research performance on social media security: a bibliometric visualization analysis". Information Discovery and Delivery, 52 (1), 101-113
- Danesh Pajouh, E., Andervazh, L., & Aria, K. (2022). Designing a model for the digital transformation of ethics-oriented marketing in the health tourism industry. Medical Ethics Journal, 16(47), 3–18. [in Persian]
- Delshad, A. (2021). Analysis of the competitiveness of urban tourism destinations in Iran. Journal of Urban Tourism, 8(1), 143–161. [in Persian]
- Doğan, B., Balcioglu, Y.S. & Elçi, M. (2024), "Multidimensional sentiment analysis method on social media data: comparison of emotions during and after the COVID-19 pandemic", Kybernetes, Vol. ahead-of-print No. ahead-of-print. https://doi.org/10.1108/K-09-2023-1808
- Eisavi, H. (2024). Presenting a digital marketing model in the tourism industry (Case study: Tehran city). Farhang Gardeshgari (Culture Tourism), 5(17), 40–51. [in Persian]
- Femenia-Serra, F., & Gretzel, U. (2020). Influencer marketing for tourism destinations: Lessons from a mature destination. In Information and Communication Technologies in Tourism 2020: Proceedings of the International Conference in Surrey, United Kingdom, January 08–10, 2020 (pp. 65-78). Springer International Publishing.
- Feruza, O. (2023). How to Create Effective Marketing Strategies for Your Business. Vital Annex: International Journal of Novel Research in Advanced Sciences, 2(3), 12-17.
- Hassani, A., & Rahimzadeh, M. (2019). Foresighting the tourism industry in Tehran city. Journal of Urban Tourism, 6(1), 135–148. [in Persian]
- Jalalian, S. E., & Beyki, P. (2023). Analysis of factors affecting the development of cultural tourism in the metropolis of Shiraz. Journal of Urban Tourism, 10(1), 1–21. [in Persian]
- Kılıç, İ., & Gürlek, M. (2024). Green influencer marketing: conceptualization, scale development, and validation: an application to tourism products. Journal of Sustainable Tourism, 32(10), 2181-2206.
- Li, X., Abbas, J., Dongling, W., Baig, N. U. A., & Zhang, R. (2022). From cultural tourism to social entrepreneurship: Role of social value creation for environmental sustainability. Frontiers in Psychology, 13, 31-43.
- Lin, X., Shen, Z., Teng, X., & Mao, Q. (2024). Cultural routes as cultural tourism products for heritage conservation and regional development: A systematic review. Heritage, 7(5), 2399-2425.
- Madhani, P. M. (2022). Effective marketing strategy with blockchain implementation: Enhancing customer value propositions. IUP Journal of Business Strategy, 19(1), 7-35.
- Mahmoudzadeh, S. M., Izadi, Y., Abadi, F., Ashtiani, T., & Heidari, A. A. (2023). Digital transformation and its impact on tourism business processes. Journal of Urban Tourism, 11(22), 201–212. [in Persian]
- Mazhari, S., Iranzadeh, S., Gharabaglou, H., & Ranjpour, R. (2024). Presenting a content marketing model in social media with an emphasis on urban tourism development; Case study of Tehran city. Journal of Urban Tourism, 11(3), 89–105. [in Persian]
- Mele, E., Kerkhof, P., & Cantoni, L. (2021). Analyzing cultural tourism promotion on Instagram: a cross-cultural perspective. Journal of Travel & Tourism Marketing, 38(3), 326-340.
- Meng, Y., Lin, H., Gong, W., Guan, R. and Dong, L. (2024), "An analysis of users’ continuous use intention of academic library social media using the WeChat public platform as an example". The Electronic Library, 42 (1), 136-157
- Monda, A., Botti, A., & Vesci, M. (2024). "Risks and Benefits of Social Media Events Strategy", Camilleri, M.A. (Ed.) Tourism Planning and Destination Marketing, 2nd Edition, Emerald Publishing Limited, Leeds, pp. 197-212
- Palazzo, M., Vollero, A., Vitale, P., & Siano, A. (2021). Urban and rural destinations on Instagram: Exploring the influencers’ role in# sustainabletourism. Land use policy, 100, 104915.
- Polat, E., Çelik, F., Ibrahim, B., & Gursoy, D. (2024). Past, present, and future scene of influencer marketing in hospitality and tourism management. Journal of Travel & Tourism Marketing, 41(3), 322-343.
- Raji, M. A., Olodo, H. B., Oke, T. T., Addy, W. A., Ofodile, O. C., & Oyewole, A. T. (2024). Digital marketing in tourism: a review of practices in the USA and Africa. International Journal of Applied Research in Social Sciences, 6(3), 393-408.
- Roustaei Hassan Abadi, A., Gholipour Soleimani, A., Shabgo Monsef, M., & Delafrooz, N. (2020). Marketing cultural-historical capabilities for urban tourism; Case study: Gilan province. Journal of Urban Tourism, 7(4), 21–33. [in Persian]
- Sesar, V., Hunjet, A., & Kozina, G. (2021). Influencer marketing in travel and tourism: literature review. Economic and social development: book of proceedings, 182-192.
- Shpak, N., Muzychenko-Kozlovska, O., Gvozd, M., & Sroka, W. (2021). Simulation of the influence of external factors on the level of use of the regional tourism potential: A practical aspect. Administrative Sciences, 11(3), 85.
- Su, M. M., Wall, G., Ma, J., Notarianni, M., & Wang, S. (2023). Empowerment of women through cultural tourism: perspectives of Hui minority embroiderers in Ningxia, China. In Theoretical Advancement in Social Impacts Assessment of Tourism Research (pp. 99-120). Routledge.
- Tahermasbpour, Z., Farhangi, A. A., Naami, A., & Asayesh, F. (2021). Investigating the impact of digital marketing on the development of the tourism industry: A case study of Kish Island hotels. Shabak, 7(63), 117–128. [in Persian]
- Ufer, D., Ortega, D. L., & Wolf, C. A. (2022). Information and consumer demand for milk attributes: Are redundant labels an effective marketing strategy?. Applied Economic Perspectives and Policy, 44(2), 960-981.
- Wei, J. (2024), "Exploring the evolution of consumer attitude from followers to brand enthusiasts: an experiential learning perspective on social media", Qualitative Market Research, Vol. ahead-of-print No. ahead-of-print. https://doi.org/10.1108/QMR-04-2023-0055
- Zare Ashkezari, S. M., Saghaei, M., Mousavi, M., & Mokhtari Malekabadi, R. (2015). Factors affecting the development of cultural tourism with an approach to attracting foreign tourists in central Iran. Journal of Geography and Urban-Regional Planning, 17 (3), 189–207. [in Persian]
- Zhang, T., & Huang, X. (2022). Viral marketing: Influencer marketing pivots in tourism–a case study of meme influencer instigated travel interest surge. Current Issues in Tourism, 25(4), 508-515.
- Zhang, T., & Huang, X. (2023). Viral marketing: Influencer marketing pivots in tourism–a case study of meme influencer instigated travel interest surge. Current Issues in Tourism, 25(4), 508-515.
|