بهبودی, امید, پورسلیمی, مجتبی, کفاش پور, آذر. (1404). تأثیر ابزارهای بازاریابی و انگیزه‌های سبز گردشگران بر نیات خرید سبز در مقاصد گردشگری پایدار (مورد مطالعه: گردشگران مشهد مقدس). , 2(2), 141-158. doi: 10.22059/jsbu.2025.396282.1033
امید بهبودی; مجتبی پورسلیمی; آذر کفاش پور. "تأثیر ابزارهای بازاریابی و انگیزه‌های سبز گردشگران بر نیات خرید سبز در مقاصد گردشگری پایدار (مورد مطالعه: گردشگران مشهد مقدس)". , 2, 2, 1404, 141-158. doi: 10.22059/jsbu.2025.396282.1033
بهبودی, امید, پورسلیمی, مجتبی, کفاش پور, آذر. (1404). 'تأثیر ابزارهای بازاریابی و انگیزه‌های سبز گردشگران بر نیات خرید سبز در مقاصد گردشگری پایدار (مورد مطالعه: گردشگران مشهد مقدس)', , 2(2), pp. 141-158. doi: 10.22059/jsbu.2025.396282.1033
بهبودی, امید, پورسلیمی, مجتبی, کفاش پور, آذر. تأثیر ابزارهای بازاریابی و انگیزه‌های سبز گردشگران بر نیات خرید سبز در مقاصد گردشگری پایدار (مورد مطالعه: گردشگران مشهد مقدس). , 1404; 2(2): 141-158. doi: 10.22059/jsbu.2025.396282.1033





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب