اکبری, شیما, بیگدلی, حسین. (1404). اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر اهمال کاری تحصیلی، انعطاف پذیری شناختی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دچار فرسودگی تحصیلی. , (), -. doi: 10.22059/japr.2025.379256.644966
شیما اکبری; حسین بیگدلی. "اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر اهمال کاری تحصیلی، انعطاف پذیری شناختی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دچار فرسودگی تحصیلی". , , , 1404, -. doi: 10.22059/japr.2025.379256.644966
اکبری, شیما, بیگدلی, حسین. (1404). 'اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر اهمال کاری تحصیلی، انعطاف پذیری شناختی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دچار فرسودگی تحصیلی', , (), pp. -. doi: 10.22059/japr.2025.379256.644966
اکبری, شیما, بیگدلی, حسین. اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر اهمال کاری تحصیلی، انعطاف پذیری شناختی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دچار فرسودگی تحصیلی. , 1404; (): -. doi: 10.22059/japr.2025.379256.644966





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب