نعمت الهی, زهرا, سجادی, نصرالله, حمیدی, مهرزاد, علی دوست, ابراهیم. (1404). مدل ارتباطی تجربۀ برند، اشتیاق به برند و اخلاق‌مداری برند با تعهد به برند در مصرف‌کنندگان پوشاک ورزشی (مورد مطالعه: دانشجویان ورزشکار). , 17(3), 21-1. doi: 10.22059/jsm.2020.290443.2340
زهرا نعمت الهی; نصرالله سجادی; مهرزاد حمیدی; ابراهیم علی دوست. "مدل ارتباطی تجربۀ برند، اشتیاق به برند و اخلاق‌مداری برند با تعهد به برند در مصرف‌کنندگان پوشاک ورزشی (مورد مطالعه: دانشجویان ورزشکار)". , 17, 3, 1404, 21-1. doi: 10.22059/jsm.2020.290443.2340
نعمت الهی, زهرا, سجادی, نصرالله, حمیدی, مهرزاد, علی دوست, ابراهیم. (1404). 'مدل ارتباطی تجربۀ برند، اشتیاق به برند و اخلاق‌مداری برند با تعهد به برند در مصرف‌کنندگان پوشاک ورزشی (مورد مطالعه: دانشجویان ورزشکار)', , 17(3), pp. 21-1. doi: 10.22059/jsm.2020.290443.2340
نعمت الهی, زهرا, سجادی, نصرالله, حمیدی, مهرزاد, علی دوست, ابراهیم. مدل ارتباطی تجربۀ برند، اشتیاق به برند و اخلاق‌مداری برند با تعهد به برند در مصرف‌کنندگان پوشاک ورزشی (مورد مطالعه: دانشجویان ورزشکار). , 1404; 17(3): 21-1. doi: 10.22059/jsm.2020.290443.2340





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب