جلیلی, فرخ رو. (1404). تدوین بسته آموزش خودتعیین گری و بررسی اثربخشی آن بر نشانگان روان‌شناختی (افسردگی، اضطراب و استرس) و انسجام روانی دانشجویان: پیگیری سه ماهه. , (), -. doi: 10.22059/japr.2025.369278.644809
فرخ رو جلیلی. "تدوین بسته آموزش خودتعیین گری و بررسی اثربخشی آن بر نشانگان روان‌شناختی (افسردگی، اضطراب و استرس) و انسجام روانی دانشجویان: پیگیری سه ماهه". , , , 1404, -. doi: 10.22059/japr.2025.369278.644809
جلیلی, فرخ رو. (1404). 'تدوین بسته آموزش خودتعیین گری و بررسی اثربخشی آن بر نشانگان روان‌شناختی (افسردگی، اضطراب و استرس) و انسجام روانی دانشجویان: پیگیری سه ماهه', , (), pp. -. doi: 10.22059/japr.2025.369278.644809
جلیلی, فرخ رو. تدوین بسته آموزش خودتعیین گری و بررسی اثربخشی آن بر نشانگان روان‌شناختی (افسردگی، اضطراب و استرس) و انسجام روانی دانشجویان: پیگیری سه ماهه. , 1404; (): -. doi: 10.22059/japr.2025.369278.644809





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب