مصطفوی, انسیه سادات, هاشمی, زهرا. (1404). بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی پرسشنامۀ تنظیم هیجان تحصیلی (AERQ) برای دانش‌آموزان دورۀ دوم متوسطه. , 16(3), 275-289. doi: 10.22059/japr.2025.354731.644529
انسیه سادات مصطفوی; زهرا هاشمی. "بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی پرسشنامۀ تنظیم هیجان تحصیلی (AERQ) برای دانش‌آموزان دورۀ دوم متوسطه". , 16, 3, 1404, 275-289. doi: 10.22059/japr.2025.354731.644529
مصطفوی, انسیه سادات, هاشمی, زهرا. (1404). 'بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی پرسشنامۀ تنظیم هیجان تحصیلی (AERQ) برای دانش‌آموزان دورۀ دوم متوسطه', , 16(3), pp. 275-289. doi: 10.22059/japr.2025.354731.644529
مصطفوی, انسیه سادات, هاشمی, زهرا. بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی پرسشنامۀ تنظیم هیجان تحصیلی (AERQ) برای دانش‌آموزان دورۀ دوم متوسطه. , 1404; 16(3): 275-289. doi: 10.22059/japr.2025.354731.644529





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب