عزیزی, امین, فرهنگی, عبدالحسن, حسین پور, رضا. (1404). اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر باور تحصیلی، تنظیم هیجانی، خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی. , 16(3), 229-249. doi: 10.22059/japr.2023.351670.644460
امین عزیزی; عبدالحسن فرهنگی; رضا حسین پور. "اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر باور تحصیلی، تنظیم هیجانی، خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی". , 16, 3, 1404, 229-249. doi: 10.22059/japr.2023.351670.644460
عزیزی, امین, فرهنگی, عبدالحسن, حسین پور, رضا. (1404). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر باور تحصیلی، تنظیم هیجانی، خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی', , 16(3), pp. 229-249. doi: 10.22059/japr.2023.351670.644460
عزیزی, امین, فرهنگی, عبدالحسن, حسین پور, رضا. اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر باور تحصیلی، تنظیم هیجانی، خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی. , 1404; 16(3): 229-249. doi: 10.22059/japr.2023.351670.644460





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب