لطیفی, محمدمهدی, سلطانی فر, احسان, سلطانی, حسین علی, غلامی, سروناز. (1404). ارزیابی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری و ارزش ادراک‌شدۀ اتومبیل لوکس ایران. , 2(1), 92-107. doi: 10.22059/jsbu.2025.393954.1018
محمدمهدی لطیفی; احسان سلطانی فر; حسین علی سلطانی; سروناز غلامی. "ارزیابی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری و ارزش ادراک‌شدۀ اتومبیل لوکس ایران". , 2, 1, 1404, 92-107. doi: 10.22059/jsbu.2025.393954.1018
لطیفی, محمدمهدی, سلطانی فر, احسان, سلطانی, حسین علی, غلامی, سروناز. (1404). 'ارزیابی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری و ارزش ادراک‌شدۀ اتومبیل لوکس ایران', , 2(1), pp. 92-107. doi: 10.22059/jsbu.2025.393954.1018
لطیفی, محمدمهدی, سلطانی فر, احسان, سلطانی, حسین علی, غلامی, سروناز. ارزیابی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری و ارزش ادراک‌شدۀ اتومبیل لوکس ایران. , 1404; 2(1): 92-107. doi: 10.22059/jsbu.2025.393954.1018





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب